duminică, 29 iulie 2007

figuri

Ruperea hârtiei reprezinta tuberculoza procesului.Nu e un proces voluntar ci pur şi simplu se petrece în mintea mea ca o acţiune a unui fapt divers.Accentuez silabele, articulez sunetele,încercând să desfac vorbirea în monstruleţi ai conştiinţei.Mă masoară vertical sau orizontal, din faţă sau din spate, contează puţin presiunea pe care o exercită privirea lui asupra mea.Să ne încolăcim în sentimente, să devenim germenii dungilor în care ne strecurăm.Prostii!Tu ştii ce râgaitul? Ştii câte forme şi ce cuvinte alcătuiesc această formă de exprimare?Mă inchid în celula mea statică şi încerc să decifrez din mucegaiul vocii tale diferite nuanţe de râgâturi.

Îmi curge otravă din gât
Rupe-mi degetul drept,
Ca să nu te mai pot strivi în ziduri
Ciob batrîn din tablă,
Piatră frecată de ceas
Da-mi timpul meu artificial
Şi litera slinoasăInegal joc al tăcerii.
Sunt oarbă,vinovată de boala mea
Ma vindec in wc-ul condesat
Cu aburi siderurgici.
Trăiesc în infecţia iubirii
Mestecând o gumă mestecată ,
Aceeasi salivă eternă
Acelaşi gust static.
Încâlcesc placerea limbii,
Savurând guma mestecată
Aştept mai mult decât atât
Poate una vomitată.
Ce dracu măh?
Pot să ma abţin?!
Băh,mi-e foame!
Savureaz-o făh!
Se spoii utopic prin durere

Niciun comentariu: